2011. május 13., péntek

Jóreggeltes

Kezdésnek bementem a Spárba reggeliért és rágóért. (ott eszembe jutott, hogy a napozószivacs otthonmaradt, visszamentem)
Kifizettem a cuccom, már az ajtónál jártam, mikor utánam óbégattak, hogy otthagytam a táskám... köfi!

A parkolóban beültem az autóba, nagygáz, késővanbazmeg, a kocsi hátraugrott vagy másfél métert, valami érzékcsalódás folytán úgy éreztem fel is emelkedett - automata s hátramenetben maradt köfi, hogy nem jött mögöttem senki és bringás sem

Ezekután elmentem befizetni a TV díjat, kiugrottam sebesen, kiesett az ölemből a telefon a betonra- felvettem, kurvanyád, - tessék - tolta elém a nő a papírt - elővettem egy tollat - nem kell aláírnod, mondta, mire én visszatoltam elé, hogy ja, de akkor azt is mondta, hogy azért az még a tiéd, tedd el.
Köfi.

Vissza az autóba, s azon gondolkodtam, hogyha így indulok biztos nincs e senkinek veszélyben az élete, vagy valamije, amíg célba nem érek...

Az, hogy még berohantam a tisztítóba és az ajtóra ki volt ragasztva - azonnal jövök! - az már nem is számít, egyáltalán nem számít.

Most lassan megveszem a második kapuccsinom, és várok, elinduljon az agyműködésem, ha egyáltalán bír.

Nincsenek megjegyzések: