2011. június 30., csütörtök

romantika - oldalra kiköp -

Azt most nem részletezném, hogy úszódressz helyett pk fürdőnadrágját hajítottam nagyvonalúan a táskába - azért nem, mert mégis találtam egy fekete bikinit a táska aljában ottmaradva -
szóval te idióta szőke állat igen, ha te óbégattál felmosónyéllel a kezedben a gyulai lakat utcában reggel, akkor te vagy az - itt izenem amit utcán nem mondunk - te egy beszélő állat vagy - tehát egy idióta szőke állat felbosszantott, mikoris leparkoltam, de a vonalra ... ő meg mellém - én telefonáltam, ő pedig kvűlről verte az ablakom, s óbégatott, hogy nem tud kiszállni tőlem! kérdeztem, már hogyne tudnál kiszállni, hiszen kint óbégatsz, rosszul aludtál? Blueval beszéltem, tehát megkértem, haggyonlógva, a rendőrséghívás ígéretét nyomatékostva az úttest közepén nyomkodta a telefont - hát kiszálltam egyéb lazulási dolgairól is érdeklődni - apám a kórházban várt, pedig kíváncsi lettem volna mit szól a rendőrség egy ilyen dologhoz, de idő híján vagy 20 cm-rel arrébbálltam...
na elég az hozzá, hogy idegi alapra helyezkedtem, és mikor hazaértünk, muszáj volt elmenni úszni. fedett uszodába. ennek különös jelentősége van a romantika esetében, majd mint látjuk...
szóval úszok, s nézelődök - vékony pasi, háromanyányi asszonykával - kézenfogva ereszkednek fel, s alá... a magamfajta szalmaözvegy elérzékenyült ennek láttán, s tovább figyelt. a páros a medence mellől úgy két méterre elhúzott két nyugágyat, a férfi lefeküdt, a nő ült, és helyezkedett. turbékoltak, úgy láttam. majd a nő elővett egy szemüveget : nocsak - gondoltam - hát szemüveggel kell keresni? de akkor előjött a romantika - a nő a szemüveg után egy kisollót vett elő, s elkezdte a pasi körmét vágni a lábáról, mely pattogott a medence mentén. és akkor én húzzak úszósapkát. és akkor lépjek rá. és akkor romantika.  hát fújjj !!!

2 megjegyzés:

Fehérnyúl írta...

Pfujj....

Még szerencse, hogy utána nem vettek elő sarokbőr gyalut...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Blue írta...

Asztakurva!!!! Szó nélkül hagytad?
Látod... semmi sem az, aminek látszik elsőre :)