2011. május 23., hétfő

a

mozgalmas és fárasztós hétvége után zárásként a következő történt (jelzem, úgy röhögtem, hogy elő kellett venni az asztmasprét mert befulladtam)

van már vagy este 10 ki ki tevékenykedik mivel egész nap nem voltunk otthon, én spec a kanapén fekve tevékenykedtem a távirányítóval.

egyszercsak óriási durr csatt zörgés, törtéshang, részemről jézusommitörténtordítás, pk részéről a büdöskurvaistenbasszamegeztaszart, majd tényordítás kifelé, miszerint a körmét vagdosta úgy, hogy a buditetőn ült, ami egyszercsak gondolt egyet, s megadta magát, porcelánféle, az embernek nem vágta le a farkát, viszont nagyot szólt...

na én már ekkor kezdtem a röhögést, Lau az emeletről csörtetett lefelé a zűrzavarra... mikor pk kijött a budiból, kezében a fél tetővel, s az étkezőasztalra úgymond baszta, s kiadta az ukázt - pont ilyet vegyél, itt van az asztalon, akkor én üvöltöttem nyerítve, hülye vagy? vedd azt le onnan azonnal! mire ő: miért?
miért? zsák lófaszér bazzeg, aszonnya ő megint: vagy nem takarítod rendesen a wécét????

kész.

2 megjegyzés:

Blue írta...

Dehülyék vagytok :)) Imádom ezt a történetet :)

Kósa Márta írta...

Remek!